Terug

Klik hier voor onze kortingscodes!

Klantenservice

 

  • Retourneren.
  • Levertijd en verzendkosten.
  • Garantie en klachten.
  • Betaalmethodes.
  • Contact. 

 

Retourneren.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd (bij verzendingen waar maar een deel van de bestelling retour wordt gestuurd krijgt u de verzendkosten niet terug). Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde en ongeopend en niet gebruikt retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] “Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd en de voorraad. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

De verzendkosten bedragen voor Nederland:
€ 5,95 voor bestellingen onder de € 49,-
€ 3,95 voor brievenbuspakje onder de € 49,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 49,-
---------------------------------------------------------

De verzendkosten bedragen voor België
€ 8,95 voor bestellingen onder de € 69,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 69,-
---------------------------------------------------------

Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL of DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Levering voor België verloopt via de pakketbezorger van PostNL/BPost. Over het algemeen zal de aflevering 2 tot 3 werkdagen in beslag nemen (mits voor 15:00 uur besteld). Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.


* PostNL bezorgt niet in alle postcodegebieden of in het Waddengebied. Hierdoor kan het zijn dat je pakket niet kan worden verzonden. 


Contact.

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Fast24 Supplements
Tel: +31 (0) 432086096
Mail: [email protected]
De handelsnaam van ons bedrijf is: Fast24 Supplements
Onze domeinnaam is www.fast24.nl
Ons vestigingsadres:
Lemiers-Rijksweg 49
6295AK Lemiers
KVK:  78717698
BTW: NL003372452B81

Garantie & Klachten.

Garantie.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Klachten.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Betaalmethodes.

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethoden aan:
* Ideal
* Creditcard
* Klarna achteraf betalen
* Klarna betaal nu
* Klarna betaal in 3 termijnen
* PayPal (U betaalt hiervoor slechts 0,95 administratiekosten.)

 

 

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Onze klantenservice

1.1 Hoe kun je ons het beste bereiken?

De beste manier om ons te bereiken, is per e-mail op [email protected] of via Whatsapp 0432086096. We reageren binnen 24 uur en streven ernaar om zo spoedig mogelijk een oplossing voor je (probleem) aan te bieden.

2. Betaalmogelijkheden

2.1 Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons met de volgende betaalmethoden betalen : IDeal, PayPal, Creditcard en Klarna achteraf, Bancontact, Belfius en KBC bank.

2.2 Wat zijn jullie bankgegevens?

Rekeninghouder: Fast24 Supplements
Bank : KNAB
Rekeningnummer: NL74 KNAB 0408 0373 18

2.3 Ik heb betaald via vooruitbetaling.

Zodra de betaling binnen is krijgt u van ons een betalingsbevestiging per email. 

2.4 Is mijn betaling veilig?

Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via Mollie.

2.5 Zijn er kosten verbonden aan de betaling?

Voor onderstaande betaalmogelijkheden bereken wij administratiekosten:

PayPal: U betaalt hiervoor slechts 0,95 administratiekosten.
Klarna: U betaalt hiervoor slechts 0,95 cent administratiekosten.

Voor alle andere betaalmogelijkheden betaalt u geen administratiekosten.

3. Verzending

3.1 Met welk bedrijf wordt het pakket verzonden?

Onze pakjes worden verzonden met PostNL of DHL. Elk pakket kan nauwkeurig worden gevolgd met een trackingcode.

3.2 Kan ik mijn pakket ophalen bij een PostNL Afhaalpunt?

Je kunt je bestelling ook laten bezorgen bij een PostNL-afhaalpunt. Kies dan voor de optie 'Ophalen bij PostNL' in de winkelwagen. Het pakket kun je de volgende werkdag vanaf 16.00 uur afhalen bij het door jou geselecteerde afhaalpunt. 
Je hebt 3 weken de tijd om je pakket af te halen bij het PostNL afhaalpunt. Daarna zal het pakket door PostNL aan ons worden teruggestuurd.

3.3 Kan ik mijn pakket volgen?

Jazeker, Zodra we het pakket aan PostNL hebben overgedragen, ontvang je van ons een e-mail met de trackingscode waarmee je jouw pakket kunt volgen op https://jouw.postnl.nl , je weet dus altijd precies waar je pakket zich op dit moment bevindt.

3.4 Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?

In je verzendbevestiging vind je een PostNL trackingcode waarmee je precies kunt zien waar jouw zending zich bevindt. Toch kan er soms iets mis gaan. In dit geval vragen we je om contact met ons op te nemen, bij voorkeur per mail aan [email protected] of Whatsapp: 0634178073

3.5 Mijn pakket is tijdens het transport beschadigd?

Controleer eerst of de goederen onbeschadigd zijn. Als de goederen beschadigd zijn, is dat natuurlijk heel vervelend. Neem vervolgens 1-2 foto's van de producten en stuur ons een e-mail naar [email protected] , we zorgen ervoor dat we zo snel mogelijk een oplossing voor je vinden.

3.6 Ik wil het pakket retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd (bij verzendingen waar maar een deel van de bestelling retour wordt gestuurd krijgt u de verzendkosten niet terug). Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 5,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat (ongeopend) en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde en ongeopend en niet gebruikt retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg.

lt.

3.7 Wat kost de verzending?

De verzendkosten bedragen voor Nederland:

€ 5,95 voor bestellingen onder de € 49,-
€ 3,95 voor brievenbuspakje onder de € 49,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 49,-

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

De verzendkosten bedragen voor België
€ 8,95 voor bestellingen onder de € 69,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 69,-

 

3.8 Ik woon in België of Duitsland kan ik bestellen?

Wij leveren ook naar België, helaas verzenden wij nog niet naar Duitsland.

3.9 Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?

Retour:
Fast24 supplements
Lemiers-Rijksweg 49
6295AK Lemiers
Nederland

4. Bestellingen

4.1 Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op [email protected]

4.2 Is telefonisch bestellen ook mogelijk?

Helaas is een telefonische bestelling niet mogelijk.

4.3 Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een mail sturen naar [email protected] , vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

4.4 Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.

4.5 Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is geen enkel probleem. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

4.6 Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Alle getoonde prijzen op fast24.nl zijn inclusief BTW.

5. Overige vragen…

5.1 Overige vragen?

Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar [email protected] of schrijf een berichtje via Whatsapp naar  0634178073, wij beantwoorden elke vraag binnen 24 uur!

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Fast24 supplements 9.5 / 10 - 715 Reviews @ webwinkelkeur
    (function() { const script = document.createElement('script'); script.src = 'https://consent.cookiefirst.com/sites/fast24.nl-8af778a8-58b1-4005-b2bc-eab90930e1cd/consent.js'; document.head.appendChild(script); })(); Manage cookies